Sanna - Mitt i livet

Onsdag 23/7

Publicerad 2008-07-23 12:57:15 i Allmänt,

Det slog mig precis att vi snart är inne i Augusti och 'sommaren' ska snart vara slut.
Det känns lite sorgligt med tanke på att det inte har varit mycket till sommar att tala om i Sverige.

Trött idag som vanligt..
Har slängt in en tvätt i maskinen och skulle behöva åka och handla lite också.
Finns ingen mjölk eller juice hemma.
Varken lillebror eller jag orkar laga mat, vare sig innan det är dags att åka till jobbet eller efter att vi kommer hem.
Så varje dag blir det något som går att fixa iordning snabbt.
Inte så bra kanske.. men det är så det kan vara ibland.

Börjar jobba om två timmar så det är väl dags att börja röra på sig så man hinner med allt.
Måste försöka äta nått innan jag ska iväg också.
Kan tänka mig att det blir väldigt lugnt i serveringen idag.. men sen vet man jue aldrig.
Det är jue strålande sol ute..
Och det är väl inte så himla konstigt med tanke på att jag jobbar idag.
Hur skulle det kunna vara dåligt väder då? (jag är inte alls bitter.. haha)

Nej, varför skulle jag vara bitter?
Om 6 dagar åker jag ner till solen och värmen..
Idag, om en vecka, så har jag redan hunnit njuta av värmen från solen och svalkan från havet i flera timmar. ;)

Jaja.. off we go!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela