Sanna - Mitt i livet

Tisdag 3/6

Publicerad 2008-06-03 19:01:29 i Allmänt,

Fan jag kan faktiskt inte förstå att det redan är Juni..
Halva året har nästan redan flugit förbi! Sommaren är här och snart är den även förbi!
Det sjuka är att samtidigt som det känns som att tiden flugit iväg så känns det samtidigt som att det gått mycket längre tid.. Det känns som att jag varit i Holland längre än bara 5 månader!

Släpade iväg mig till jobbet imorse..
Fick knappt upp ögonen när väcklarklockan ringde, men kände mig någorlunda pigg när jag satt på bussen.
När det sen var dags att kliva av sköljde tröttheten över mig igen.. Helt sjukt!
Men det har gått ganska bra att jobba ändå. Känns som att det har varit helt okej.

Slutade redan klockan 15 eftersom jag var tvungen att gå till Stadskontoret och anmäla att jag ska flytta.
Klart att det spöregnade när jag slutade! Det går jue aldrig fel..
Det slutade dock efter en stund och då kom solen äntligen fram, den har inte lyckats ta sig genom molnen på hela dagen.

På vägen till Staadsdel De Baarsjes, där jag skulle anmäla min flytt, upptäckte jag att det fanns ett gym bara längre ner på gatan.. Eller alltså jag upptäckte det den där kvällen då jag och Veronica gick hem på natten och åt glass.. men idag fick jag ta mig en titt. De hade solarium där! :)
Och jag som igår satt och tänkte på vart närmaste "billiga" solarieställe ligger..
Skulle gärna gå på Sundays, men har ingen större lust att betala 11.50 euro för 14 min varje gång.
Det blir lite väl mycket tror jag.. Men vi får väl se, ska nog ta och sola där nån gång till innan det är dags att åka hem.

På Staadsdel De Baarsjes satt jag i nästan en timme och väntade på att det skulle bli min tur!
Jag avskydde varenda människa som bor i min stadsdel just då.. Haha! Höll på att somna på stolen.
Tillslut blev det i alla fall min tur och det tog jue inte mer än 5 min så var det hela över.
Tog en promenad till Albert Heijn och handlade lite kyckling och annat som behövs för kvällens middag som blir Ceasarsallad! :) Måste säga att jag ser fram emot den middagen faktiskt! Haha.
Ska bara vänta på att Veronica kommer hem från jobbet också. :)

Jag har ansökt om en ledig dag för nästa vecka på torsdag..
Veronica är också ledig så vi tänkte att vi skulle göra något tillsammans.
Men det är väldigt osäkert om jag kommer att få ledigt. Får hålla tummarna!

Veronica, Serena och Susy åker jue till Egypten nästa helg och blir borta en hel vecka..
Lite tråkigt nu när jag snart ska åka hem.. Träffar jue inte Susy så mycket överhuvudtaget nuförtiden.
Hon är mest med DJ! :(
Klart att jag är glad för att hon hittat någon så bra som han och att hon är lycklig.. Men samtidigt så känner jag mig ledsen eftersom jag faktiskt ska åka snart och man vet jue aldrig när vi kommer att ses igen.
Känns inte alls så roligt. Men vad gör man..?

Jaja.. ska glo lite på tv tänkte jag.
Gossip Girl börjar här i Holland ikväll så ska väl ta och börja titta på det nu. :)
Innan det är det Ugly Betty.. Älskar den serien.
Tisdagar är verkligen en kväll för serier, alltid nått bra på tv.. Men det är inte alltid man kommer ihåg att titta eller ens har tid att titta. Men ikväll ska ingenting missas. :)

Haha.. Hade fått en inbjudan till Parken Zoo 6/6 för att fira mitt första år som Svensk medborgare.
Det skulle väl vara nån information och så man ser hur svenskarna firar sin nationaldag.
Det var också fika och så fick man en tur runt i djurparken. Familjen var också välkommen! Haha..
Gulligt va..? ;)

Puss och kram
/Sanna



Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-06-03 23:10:30

hahhha den va ju rolig ; ) hallå kom hem ; )

massa puss

; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela