Sanna - Mitt i livet

Tisdag 6/5

Publicerad 2008-05-06 19:14:13 i Allmänt,

Så trött jag var imorse! Helt sjukt..
Hade lite konstiga drömmar inatt, det är jue, som ni kanske lagt märke till, inget ovanligt.
Men ni vet när man kanske drömmer om nått/nån och så händer typ en liknande sak i verkligheten.. Det är så det har varit.. Haft typ liknande drömmar om en sak och så hände något och så drömde jag inatt igen.
Ja, jag vet att det kanske låter lite konstigt, men ja..

Massor fint väder hela dagen!! Och jag är glad att jag är i träning för det betyder att jag får en lite längre lunchrast, vilken jag spenderade ute i solen pratandes med en massa Sykeskollegor! :)
Så jag måste faktiskt erkänna att jag inte ens var hungrig.. Ni vet när det blir så där varmt och det sista man tänker på är mat för man orkar inte ens med att äta.

Träningen går bra, men tror att värmen gör så att man blir lite vimsig.. Varken jag eller Zoltan var lika produktiva som vi var igår.. Men det betyder inte att jag inte fått lära mig en massa om Dymo, procedurer och produkter.
Känner mig lika mosig i hjärnan idag om inte mer! Men jag vet också att min hjärna redan har åkt till Sverige.. utan mig!! haha.. Men jag gör den sällskap imorn.. så det ska bli skönt!

Förstår ni hur skönt det ska bli att komma hem???
Ända fram tills på söndag.. Kramas med mina underbara föräldrar, min älskade vänner.. ta det lugnt och ha roligt.. koppla bort från allt för en liten stund! Jag kan inte nog beskriva hur mycket jag behöver det just nu!

Nej.. usch, en sista tvätt måste in i maskinen, måste köpa batterier till mp3n och packa!
Nu börjar jag faktiskt bli hungrig också..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Natalie B

Publicerad 2008-05-06 19:45:26

sånna drömmar har jag också haft..läskigt ibland..eller hur?

Tävla gärna här om du vill: http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela