Sanna - Mitt i livet

Varmt..

Publicerad 2008-05-12 14:14:04 i Allmänt,

Har legat på terassen i lite mer än en timme nu..
Shit va varmt det är alltså.. har redan börjat se små små ränder efter bikinin. Det är helt sjukt!

Känns som att man är utomlands.. Fast det är jag jue. Men jag menar typ på solsemester.
Kan inte varje dag vara som denna? Slippa gå på jobbet liksom..
Vill verkligen inte gå imorn om det ska fortsätta såhär, snacka om att man blir alldeles opeppad.

Tänker på förra sommaren när jag jobbade ihjäl mig medans alla andra låg i Sundbyholm och solade.. Haha
Daniel, från Basilica, frågade mig vart jag hade gömt mig eftersom alla andra var så bruna och jag fortfarande var vit. Talade då om för honom vänligt, men med en irriterande ton, att jag faktiskt jobbat hela tiden när det var fint väder.. Sen fick jue jag njuta i nästan tre veckor av sol, hav och allt som tillhör!
Ska nog försöka ta och åka ner i år igen.. En liten dos av Balkan måste man väl få..? ;)

Det är helt sjukt vad jag saknar alla hemma just nu.. Tror att an ska kunna ringa och bara ta en fika eller nått med alla, men det går jue inte.
Känner mig lite kluven just nu till vad jag ska göra.. Men som sagt, jag kommer väl till den insikten förr eller senare.
Men trodde inte att jag skulle reagera såhär på mitt besök i alla fall.

Jaja, nu ska jag väl ta och lägga mig och steka en stund till.. Sen blir det promenad.
Måste jue bli av med ett par extra kilon som man lagt på sig under de senaste månaderna. Bläh!

Puss och kram
/Sanna

Visst är vi ett ganska snygg gäng ändå..? ;)

image84


image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela