Sanna - Mitt i livet

BINGO

Publicerad 2008-11-13 05:54:41 i Allmänt,

Tid här; 23.00

Ligger i sängen och tittar på slutet av filmen The Holiday. Tycker den är så fin! :)
Jag blir så gråtig av såna här filmer, med lyckliga slut!!
Och det skadar jue inte att Jude Law är så otroligt snygg! Har man nått trevligt att titta på! :)


Zappar över till Jerry Maguire nu.. Tom Cruise är jue också en syn! :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om ikväll.. Huvudet känns ganska rörigt och tugnt just nu.
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela.
Ska bli skönt med en dag för mig själv imorn i alla fall. Städerskan kommer jue imorn vilket betyder att det blir en tidig morgon i alla fall. :) Hoppas på att det ska vara bra väder så jag kan sitta ute vid poolen och läsa min bok i alla fall.
Sen blir det nog Coral Square tror jag.. Lite shopping. ;)

Med tanke på rubriken..
Jag har sett en och samma film med Bret säkert 10 gånger under de senaste två dagarna!
En av filmerna i Kidsongs-serien. Denna filmen är dedikerad till hundar. :) Och en av låtarna handlar om en hund som heter Bingo. Det är en trallvänlig sång, men kanske inte en man vill ha spelandes i huvudet hela tiden.
Här får ni en version av låten.. Den här är dock med Barney, vilket jag tittar på ganska mycket också.




Kan ni tänka er att man blir lite smått galen!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela