Sanna - Mitt i livet

Onsdag 5/11

Publicerad 2008-11-05 17:40:57 i Allmänt,

Tid här; 11.35
Vädret just nu; 24 grader, växlande molnighet

Obama är nu USAs nya president. Och tydligen segrade han med en skräll ocks.
Tyvärr så somnade jag innan valresultatet kom igår, men jag har tjuvläst aftonbladet.se nu på morgonen och sett hans segertal. Wow, säger jag bara! Vilket tal, vilken karisma, vilket engagemang.
Jag fick såna rysningar och till och med tårar i ögonen av det han sa. Hoppas bara att han kan leva upp till allt.

Vaknade klockan 09 och har hunnit vara på en promenad med Candy, som vanligt.
Ätit frukost har jag också gjort.. Jag tror nog att jag kanske ska ta och vila lite grann nu.
Har sån otrolig mensvärk och den tröttar ut mig totalt. :(
Kanske ska ta och fixa med den nya bilddagboken också.. Så är det nån som sen vill ha lösen till den så säg till.
Kommer fortfarande lägga ut andra bilder i min vanliga bilddagbok men inte på barnen, som sagt.

Nee.. nu ska jag ta och vila en stund.

Pusa,
Sanna

P.S.. vad händer hemma? Skriv och berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela