Sanna - Mitt i livet

Rinnande kran

Publicerad 2008-11-08 22:22:01 i Allmänt,

Tid här; 16.17
Vädret just nu; Fortfarande soligt, 24 grader..

Och med kran menar jag näsa.. Snacka om att jag känner mig förkyld!!
Så här jobbig näsa har jag inte haft på jättelänge!
Och det värsta är att det känns som att allt åker ner i halsen dessutom och det känns lite obehagligt att svälja.
Hoppas att det snart går över..

Vet inte alls vad som kommer att ske ikväll..
Jag tror att jag bara ska vara hemma och kolla på en film eller nått. I alla fall om jag känner mig såhär.
Har tagit lite medicin så det kanske kan bli bättre? Kan jue hålla tummarna..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela