Sanna - Mitt i livet

Lördag 4/10

Publicerad 2008-10-04 20:30:14 i Allmänt,

Vad har jag haft för mig de senaste dagarna?

I torsdags efter jobbet gick jag hem till Annika där också Carro var..
De bjöd på jättegod mat och sedan tittade vi på Idol, som vanligt mysigt att umgås med tjejerna. :)

Igår, fredag, jobbade jag förmiddag i Tuna Park..
Hemma hjälpte jag mamma och städa lite och rensade bort lite grann i garderoben, igen! Haha
Det är helt sjukt hur mycket jag saker jag har sparat på.. Förstår inte riktigt varför.
Men jag och mamma tänkte ta med oss allt på loppis nästa vecka! :) Jag har aldrig stått på loppis, så det kan bli lite intressant.. De har jue det varje lördag både i Hälby och sen har Santessons en nånstans i stan.
Men det blir nog den i Hälby. :)

Jobbade igårkväll också.. Jag kände mig inte helt på topp och det var väldigt skönt att komma hem sen.
Det var en del folk så kvällen gick relativt fort i alla fall.

Idag har jag sovit länge..
Storasyster var här när jag vaknade men mådde visst inte så bra så jag körde hem henne.
Det är det enda jag varit ute idag..
La mig på soffan och tänkte kolla på film som kom på tv och såklart så somnade jag, men det var skönt.
Har varit och duschat och ska börja fixa mig för jobbet ikväll också. Sådär pigg idag, men det ska nog gå bra. :)

Jaja, hinner inte med det här nå mer..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela