Sanna - Mitt i livet

Torsdag 2/10

Publicerad 2008-10-02 15:27:25 i Allmänt,

Sitter på jobbet och tråkar.. Inte mycket folk ute i rörning.
Funderar lite grann på saker och ting och försöker klura ut hur jag ska lösa de.
Ringde båda försäkringsbolagen, som mina föräldrar är tecknade under, för att se hur mycket det skulle kosta att förlänga hemförsäkringen medans jag är borta i USA.
Det är inga småsummor de frågar efter..
Fast det ena var billigare än det andra, så det är väl bara att köra på det helt enkelt.

Har också varit duktig och ringt skatteverket i Holland idag..
Fick reda på att jag måste ansöka om en form först i februari så det var jue ingen panik med det.
Det jag har kvar nu är att masa mig upp imorn och ringa barnmorskan för ett nytt recept på p-piller, då smarta Sanna glömde hela sin dos i Amsterdam, med en massa andra nödvändiga saker, när hon flyttade hem till Sverige.'
Jag fattar inte hur jag kan vara så glömsk. Jag skulle nog tappa bort mig själv snart om det inte var för att man har andra som håller lite reda en.. Haha.

Ja, det är en hel del tankar som flyger genom huvudet just nu.. antagligen ganska förståeligt.

Pratade med min farmor i telefon idag och berättade för henne att jag ska åka.
Då gick det upp för mig att jag kommer missa hennes 80-årsdag, vilket inte är sådär jätteroligt.
Trodde jue att den var nu i oktober, men det är inte förrän i november. Mindre roligt det där..
Men jag firar jue varken min födelsedag eller jul hemma heller.. Vilket också känns sådär. Men det är bara att bita ihop.
Farmor förstår jue så det är ingen fara med det.

Tänk att jag ska iväg igen..
Jag vet att många kanske känner att jag 'flackar' hit och dit, men jag upplever saker.
Det är en helt annan grej. Och nu ska jag ta reda på vad jag vill göra också. Tror att det kan komma fram när man kommer iväg lite. :)
Blir jue inte borta så länge heller så det är jue inte så farligt.

Jaja.. slänger väl in ett inlägg till innan det är dags att gå hem. Har jue bara jobbat en timme! Katastrof!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela