Sanna - Mitt i livet

Söndag 19/4

Publicerad 2009-04-20 03:03:12 i Allmänt,

Idag har jag hunnit vara på stranden ett par timmar.. Solade och badade och försökte bara koppla av lite. Det kommer inte så naturligt just nu. Mycket tankar som rusar runt i huvudet.
Jag drack en Frozen Margerita innan jag tog bussen hem och fick ett sånt där behagligt rus i kroppen. Det var skönt. Kom hem och hann mer eller mindre bara vända så kom Melissa och hämtade upp mig. Har spenderat eftermiddagen och kvällen hos henne. Hon hade lagat god mat och vi snacka lite och jag fick chansen att säga hejdå.

En avklarad.. hmm.. orkar inte räkna hur många jag ska säga hejdå till nu. Men det är några stycken. Verkar som att det får bli en liten utgång på onsdag. Bästa sättet att säga hejdå till de man vill.
Blir väl en Ladies Night på Americas Backyard tror jag. Blir nog inte mycket sömn den natten heller.. men sömn är väl högst överskattat i alla fall. ;)

Nee.. nu ska jag ta på mig nått riktigt bekvämt, krypa ner under täcket och se på filmen som jag köpte nyss. Kommer inte ihåg den rätta titeln och orkar inte kolla upp det heller just nu men det är en film jag velat se ett tag.
Har en frukstansvärd huvudvärk så jag kanske somnar medans jag tittar.
Det visar sig helt enkelt..

Om 5 dagar är jag hemma..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Vaatto.

Publicerad 2009-04-20 17:09:01

Hej. Joo, vi ses om ett par veckor. På begravningen. Familjen hälsar tillbaka. Ta hand om dig så hörs vi. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela