Sanna - Mitt i livet

Onsdag 7/1

Publicerad 2009-01-07 19:18:32 i Allmänt,

Tid här; 13.10
Vädret idag; Sol med växlande molnighet, 29 grader. :)

Shit..
Det är nog det enda jag kan säga just nu! Haha
Jag har idag tagit en 45min promenad i en sol som kändes värre än vanligt.. trodde jag skulle stupa efter halva vägen.
Sen har jag simmat längder i poolen i ca 30-35min och även gjort en del sit-ups!
Just nu känns hela min kropp som gummi och jag orkar knappt ens skriva detta.. hehe
Satt ute vid poolen en stund och läste också.. hade nog definitivt stupat om jag lagt mig på trampolinen. ;)

Men jag måste säga att jag känner mig väldigt stolt över mig själv och att jag mår mycket bättre nu när jag rör på mig mer. Jag vet att det kanske är för tidigt att säga, för vem vet om det kommer att hålla i sig..
Det är där min självdisciplin kommer in.. Jag Måste hålla det här nu!
Har precis avslutat min lunch och ska nu ta mig en dusch för att vakna ännu mera till liv.

Haha.. jag känner mig glad.. :) Vet inte riktigt varför, men jag gör det! :)
Att se att solen också ger resultat på kroppen (ännu mer) gör jue ingen större skada heller.
Känner mig frisk och kry så får tacka Gud.. :)

Imorn, torsdag, är det två veckor kvar tills mitt flyg går hem till Sverige igen..
Jag känner mig positiv inför mina sista två veckor och ska verkligen ta vara på de nu! :)

Nej.. nu måste jag hoppa in i duschen!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela