Sanna - Mitt i livet

Tisdag 13/1

Publicerad 2009-01-13 17:31:51 i Allmänt,

Tid här; 11.20
Vädret idag; Mulet, fuktigt, 27 grader.. men andra ord; Bläh-väder!!

Jag vaknade upp med en lättare nackspärr i morse och gick därför och la mig en stund igen..
Oj vilket misstag!! Har ännu ondare nu!!!! :(
Jag kan inte böja huvudet framåt och knappt åt höger heller för då gör det så fruktansvärt ont!
Vad har jag gjort för att förtjäna det här??
Ingen promenad eller simning eller nått idag alltså! Känns lite sådär, men jag orkar inte med den här värken.
(Dessutom ser det ut som att regnet ska ösa ner vilken sekund som helst!)
Försöker istället stretcha ut nacken istället så att jag ska kunna röra mig normalt! Massor ont gör det!! :(
Faan också!!

Nee, ska nog gå och lägga mig och kolla på Beverly Hills (orginalet).. Kelly och Brandon kämpar emot sina känslor för varandra.. Men det är nog dags för de snart att bli tillsammans igen! Haha
Gamla serier är roligt att titta på ibland.. :)

9 dagar kvar..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela