Sanna - Mitt i livet

Tidsfördriv..

Publicerad 2009-03-20 20:13:02 i Allmänt,

Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter:
Sanna
Smeknamn: Kryckan, Santtu, Sannukka, Nasse possu, IKEA ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm, Säkert nån Oliver, Gibonni eller Toni Cetinski låt
Beroende av: Cigg, nässpray (ja, det är sant)
Vem behöver du mest just nu: Min familj och mina vänner
Vad tror folk om dig? Hmm.. att jag är en person som är glad, framåt och oblyg
Stämmer det? Ja, till viss del.. ibland är jag totala motsatsen.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, oftast får jag höra att jag lyser som solen själv. :D
Vad säger du för att imponera på någon? Gör inget speciellt.. är bara mig själv.
Hur imponerar man på dig? Var dig själv och var ärlig.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer ganska ofta.. speciellt på ställen där det kanske inte är läge för det heller, typ bussen, när jag går i affären.. Kan inte hindra det. Haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vad händer chica? Hur mår du ikväll? (På engelska dock)
Vilken är din favoritmålning: Hmm.. ingen aning
Var bor du? Torshälla
Trivs du där: Hmm, nja.. lite långt från allt i Eskilstuna.
Äger du några converse: Nope
Sprit, cider, vin eller öl: Vin
Brukar du bli för full: Japp, det har hänt..
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Ja, jag har pollenallergi och mot kemikalier
Har du haft sex idag: Hahaha.. nee!
Nästa mål i ditt liv: Börja skolan till hösten
Hur svarar du i mobilen: Sanna, eller Hallå
Vem ringde du senast? David
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Varför har du inte hört av dig och sagt att du är tillbaka i Florida för??
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: Ja
Tycker du om din pappa: Klart jag gör.. :)
Brukar du komma i tid: Ja, oftast.. fast ibland får jag verkligen stressa
När mår du bra: När jag är med vänner och familj.
När blev du fotad senast: Förra veckan tror jag,,
Hur känner du dig nu: Trött och fortfarande hängig.. men positiv
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.. men man kan nog hitta nått blått, grönt och vitt också.
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt.. de är där
Är du smart: Ibland.. ;)
Var du aktiv i skolan: Jadå.. elevråd, antivåldsgrupper, hejarklack
Vad saknar du: Familjen, vännerna, Kroatien och lite annat
Hade du en bra kväll igår: Hmm.. nja. Den hade kunnat varit bättre..
Favorit dryck på morgonen: Jag dricker en Red bull varje morgon, för att få i mig koffeinet
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt kanske..
Är du blyg? Ibland..
Sysslar du med någon idrott: Hahaha.. nee!
Vill du hellre ha mail än brev: Brev kan vara roligt ibland.. men blir glad av mail också.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Det har hänt.. efter en karuselltur. :/
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj, vad skulle man inte göra? :)
Är du nöjd med ditt liv: Ja, överlag.. Jag vet i vilken riktning jag vill gå nu i alla fall. Finns jue vissa saker jag gärna skulle ändra på, lägga till osv.. men allt har sin tid. :)
Är du bortskämd: Nja, det kan jag väl inte påstå.. ibland får man kanske bjuda sig själv på något.
Vad gör du i morgon: Vet inte än.. men vilar nog resten av helgen för att bli av med förkylningen.
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Hmm, det varierar
Vad behöver du just nu? Bli frisk från den här förkylningen, lite sol och lite umgänge (vänskapligt alltså)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hmmm..
Vad längtar du till? Nästa helg kanske..?
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag är väldigt lyckligt lottad. :)
Vad använder du för shampoo? John Frieda (Blond schampoo), silverschampoo.
Vad är det finaste du fått? Jag kan inte lista någon favorit..
En speciell dag du minns: Studenten, balen, 25/6-06 (körkort) mfl
Hur gammal är du: 23 år
Tycker du om någon just nu: Hur menar de? Jag tycker om en massa människor. Någon speciell? Kanske ;)
Om fem månader: Ska jag börja skolan, gå på bröllop och njutit av en trevlig sommar. :)
Du samlar på: Ingenting speciellt.. Erfarenheter kanske?
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av mina vänner eller någon av mina föräldrar
Gillar du golf: Nja, har inget större intresse för det.
Vilken tid gick du upp idag: 11.15
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, eller i alla fall det som är min säng här i Florida.
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikäll: Kolla på film och bara vara..
Är det okej att gråta: Klart det är.. att gråta är renande
När grät du senast: Igår!
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, jag vågar inte! Haha
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vart ska jag börja? Haha..
Bär du glasögon eller linser: Nej.. än är det ingen fel på min syn.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det gör jag inte.. Så länge man trivs i det man har på sig så spelar det nog ingen större roll vart kläderna kommer ifrån.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror helt på vad jag gjort kvällen innan.. ;)
Har du piercing: Räknas hål i öronen?
Vill du gifta dig: Absolut.. snart! :)
Vill du ha barn: Samma här.. :)
Solar du ofta: Nja.. periodvis.
Är du bra på att laga mat: Nja, jag försöker.
Gillar du att dansa: Älskar det.. :)
Är du flygrädd: Ja.. när det gäller längre resor.
Hur vig är du: Ungefär lika vig som ett kylskåp.. haha
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Strawberry cheesecake (både GB's och Ben&Jerrys)
Tror du på ett liv efter döden: Jag försöker inte tänka på döden
Tycker du om sushi: Nja.. inte lärt mig uppskatta det. Fast jag äter gravad lax.
Vad äter du helst när du ser på film: Onyttigt och gott.. :)
Bor dina föräldrar tillsammans: Jepp
Har du tandläkarskräck: Lite grann
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.. utan tvekan
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt
Biter du på naglarna: Det har nog hänt tidigare
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig, just nu.. men hoppas snart komma igång. :p
Senaste låt du hörde: Beautiful - Akon
Vad gör du på helgerna: Det beror helt på vilket humör jag är på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela