Sanna - Mitt i livet

Tisdag 3/3

Publicerad 2009-03-03 18:17:51 i Allmänt,

Tid här; 12.06
Vädret just nu; Sol, +20c, kalla vindar..

Det lite kallare vädret håller i sig och mina planer på att ligga och lapa sol får sig en törn. :/
Jag har varit här i en vecka idag.. Det känns inte som det!
Vet inte riktigt om jag tyckt att tiden har gått fort eller långsamt.. Men ibland så börjar jag undra om jag ens varit hemma i Sverige.. för det känns inte som det.
Fast, jag vet jue att jag varit det men det är väl för att allt gick så snabbt hemma också.

Två gånger i helgen var det någon som ringde till min svenska telefon.. Eftersom jag inte hunnit svara så är jag inte säker på vem det är som ringt.
Speciellt inte som att jag trodde att det var en person den ena gången och så visade det sig att det inte var det. Min telefon vill inte göra som den ska i detta land. Så är det någon som har ringt så kan ni jue höra av er!! :)
Tycker det är tråkigt att man inte lämnar ett meddelande i telefonsvararen när man ändå tar sig tid att ringa. Det skulle göra allt så mycket lättare och missförstånd skulle inte behöva uppstå. Så det så.. :)

Nee, nu ska jag knalla iväg till Walmart och handla lite..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela