Sanna - Mitt i livet

Onsdag 20/5

Publicerad 2009-05-20 19:11:30 i Allmänt,

Tänkte bara tala om att jag lever..
Men det har inte funnits mycket ork eller lust till några roliga äventyr att skriva om.
Har mest umgåtts med familjen, vilket absolut inte är fyskam, och tagit det lugnt.. Det är ganska viktigt.. speciellt det där med att ta lugnt. Speciellt som jag vaknade igår morse med en läpp som ser ut som att den varit med om en otroligt jobbig och misslyckad botox-behandling! Tänk er Angelina Jolie på ena sidan av överläppen vs min vanliga storlek på läpp på andra sidan! Jag är ursnygg.. :S
Mina blåsor är alltså tillbaka.. efter en tid av mental stress och.. ja sorg kanske man ska säga så var det väl inte så konstigt att dom dök upp tillslut.
Känner mig sådär lagom mysig och fräsch kan jag meddela. :/
Skulle ha jobbat igår men för allas trevnad så stannade jag hemma istället. Jättetråkigt eftersom jag faktiskt hade sett fram emot att jobba. Och jag behöver jue jobba också. Men jag får hoppas att allt har försvunnit tills på fredag så jag kan jobba då istället..

Idag odjuret i alla fall vågat sig ut en sväng..
Jag har varit på Kina/Thairestaurangen här i Torshälla tillsammans med mina föräldrar, lillebror och farbror. De hade faktiskt riktigt god mat och jag blev positivt överraskad. Fast de kanske tog lite överpris på maten.. eller så är det bara jag som jämför de med mitt älskade Ming. :)
Nee.. jag ska nog ta ett glas vin ikväll och bara vara.. Finns inte så mycket annat jag har lust för.

Ganska meningslöst inlägg men nu vet ni i alla fall..

Bjuder på en bild innan misslyckad-Angelina Jolie-botox.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela