Sanna - Mitt i livet

Aj..

Publicerad 2009-11-07 13:19:31 i Allmänt,

Somnade i soffan i natt.. O när jag vaknade till vid nio så hade jag inte vett nog att förflytta mig till sängen.. Vaknade nu strax innan 13 o har självklart jätteont i kroppen! Inte för att jag inte har en skön soffa.. Men har legat så himla konstigt. Försöker vakna till eftersom jag börjar jobba om 1 timme o 40 min.. Sista lördagen nu på ett tag som jag behöver jobba. Ska bli skönt att kunna hitta på saker också. :) nee, får nog ta tag i saker nu. Annars kommer jag väl aldrig iväg. Pusa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela