Sanna - Mitt i livet

Dag 11 - Mina syskon

Publicerad 2010-12-20 22:41:49 i 30 dagar med Sanna,

Åh mina syskon..

Jag tre syskon, två halvsyskon och en "hel".
Fast jag tänker inte att jag har två halvsyskon.. de är mina syskon bara. :)

Min lillebror Sami, som är två år yngre.
Vi har växt upp tillsammans och har väl knappast kommit överrens någon gång.

Jag har en storebror, Marco, som är 10 år äldre än mig, från pappas sida.
Han har alltid bott hos sin mamma men har suttit barnvakt åt mig och lillebror ett x antal gånger. :)

Min storasyster, Marika, är 15 år äldre än mig, från mammas sida.
Storasyster flyttade hemifrån när jag var två men har alltid varit där.
Barnvakt har hon varit många gånger under åren. :)
Jag är moster också.. till två jättefina "ungar". Jag vågar inte ens kalla de det längre, de är så stora nu.

Vi är alla otroligt olika och vissa av oss har en bättre kontakt med varandra än andra.
Mina bröder t.ex. har mer gemensamt med varandra än vad jag har med någon av de.
Ingen av oss har varit speciellt nära varandra men kanske att vi blir det mer och mer för varje år vi växer upp. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela