Sanna - Mitt i livet

Dag 20 - Den här månaden

Publicerad 2010-12-29 23:22:43 i 30 dagar med Sanna,

December månad har varit en ganska hektisk månad.
Med födelsedagar, mer eller mindre varje helg, tentaplugg, redovisningar, jul..

Lite ledighet, lite jobb..

Mys, fika, fest, mat..
Vintermörker och kyla..

Det känns som att December har varit en riktigt lång månad, som att den aldrig riktigt vill ta slut.
Två dagar återstår på denna månad och på detta år.

Morgondagen spenderar jag till jobb och Nyårsafton ska jag spendera med mina vänner. :)
Ska bli riktigt mysigt.
Hoppas på att få en bra kväll på jobbet imorn också.


December har varit en bra månad trots all stress och press. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela