Sanna - Mitt i livet

Dag 7 - Min bästa vän

Publicerad 2010-12-07 22:22:52 i 30 dagar med Sanna,

Åh, jag har inte en bästa vän.. jag har några stycken. :)
Det är svårt att bara välja ut en.

Jag har vänner i en massa olika grupper, med en massa olika personligheter och intressen. :)
Vänner som bor på olika platser i världen, några som man träffar, mer eller mindre, varje dag (när livet tillåter) andra som man bara träffar en gång om året eller så.

Miki är en av mina bästa vänner.. Jag delar allt med honom. :)

Mina bästa vänner, verkligen de bästa vänner jag har, är en grupp tjejer som jag känt i flera år.
Vi är alla olika och tillför alla något till gruppen.
Det är tjejer som betyder så otroligt mycket för mig, det är de finaste tjejer som finns. :)
Även om jag inte träffar de ofta så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag skulle göra utan de.
En del av dessa tjejer träffar jag inte så mycket men ändå är det som att vi sågs igår när vi väl träffas.
Jag värdesätter den tiden jag får med de och när vi inte träffats på ett tag känns det lite tomt.

De är mitt Dream Team. :)

Vad vore livet utan vänner?
Det finns ett värde i varje möte med en ny person.. tänk på det. :)




"I get by with a little help from my friends."
- John Lennon




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela