Sanna - Mitt i livet

Fredag, älskade fredag. :) Har haft en kor...

Publicerad 2011-04-08 23:12:14 i Allmänt,

img_4562 (MMS)

Fredag, älskade fredag. :) Har haft en kort vecka känns det som med tanke på resan till Trysil. Resan va riktigt rolig och skidskytten gick ju faktiskt rätt så bra, trots att jag var tvungen att HÅLLA FÖR ena ögat för att kunna sikta. Haha.. Den friska luften och alla uteaktiviteter gjorde en gott kan jag lova. :) Ikväll har jag ätit gott tillsammans med Carro och Philippa på Bamboo City. Deras buffé var faktiskt överraskande god. Pensionär som man blivit så blev det ändå en tidig kväll. Ska gå och sova lite så man orkar med dagen imorn. ;) Tänkte försöka få en relativt tidig start, gå och träna lite nere på gymmet här, städa och sen baka lite. Hur långt tippar vi på att jag kommer? ;) Nej, nu orkar inte ögonen nå mer. Sussa sött alla fina människor. Puss :)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-04-11 07:07:19

Jätte tack för en trevlig middag i helgen hjärtat :) massa kärlek till dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela