Sanna - Mitt i livet

Jag är i Hässleholm på hotell Göingehof! H...

Publicerad 2011-04-19 22:34:28 i Allmänt,

img_8008 (MMS)

Jag är i Hässleholm på hotell Göingehof! Herregud vilken tyst liten håla det här är! Vi ska på kundbesök här i närheten imorn så körde ner redan idag. :) Idag har det varit full rulle på praktiken. Öppnade "min" inbox och dagen startade med 22 nya mejl. Haha.. Men det har gått bra måste jag nog säga. :) Vi var på Harrys och åt mat. Måste säga att det är bättre hemma i Eskilstuna. Det här var alldeles för litet och sådär halvbra service. Men kommer väl inte hälsa på här så mycket i framtiden. Haha.. Snart dags för sängen. Funderar på hur det kommer att gå att sova, helt ensam. :S Saknar älskling men det är ju bara en natt så nog klarar jag mig. ;) Sussa sött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela