Sanna - Mitt i livet

Jag är på väg till Trysil för ett tre daga...

Publicerad 2011-04-04 12:13:04 i Allmänt,

img_3953 (MMS)

Jag är på väg till Trysil för ett tre dagars marknadsmöte med jobbet. Vi har stannat till i Malung för lite lunch och här skiner solen! Men det märks att man är på väg norrut, det är lite kallare här. Vägen till Trysil är allt annat än lugn och platt. Det känns ibland som att vi ska lyfta i vår minibuss. Har vaknat till ett antal gånger av att ryggen knäckts. Haha.. Men bara några timmar kvar nu. :) Vi hörs igen på onsdag när jag är hemma. Puss på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela