Sanna - Mitt i livet

Wow!!

Publicerad 2011-12-10 00:40:39 i Allmänt,

Det är en trött och sliten men otroligt glad fröken Sanna som välkomnar helgen denna vecka. :)

Jag har denna vecka varit med om en stor personlig seger! (Ja, jag får kalla det så). Det har bevisat för mig att allt det hårda arbete jag lägger ner på skola, på jobb.. ja, på allt är värt det i slutändan. Hur tufft det än är vissa perioder så vet jag att det lönar sig till slut och att jag dessutom inte behöver vara någon annan än precis den jag är :D och jag tror att jag kommer att kunna leva på det här ett bra tag.
Jag tänkte inte dela med mig om vad min seger är, det räcker att jag vet. :)

För övrigt så har jag denna vecka varit på konferens och julbord på Gripsholms värdshus med jobbet. Det var riktigt mysigt och deras julbord är verkligen jättebra. Har man inte varit där innan så tycker jag absolut att man ska åka dit. :)

Nu ska trötta fröken varmt välkomna sömnen! Jag är sååå trött.

Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela