Sanna - Mitt i livet

Måndag 21 februari

Publicerad 2011-02-21 22:14:11 i Allmänt,







Jag sitter återigen vid köksbordet..
Har precis skrivit färdigt ett arbete inför morgondagens kurs i Omvärldsanalys, skickat in min personliga plan för praktiken, svarat på mejl från lärarna och annat nyttigt.
Ögonen börjar gå i kors och jag försöker dricka lite varmt te för min hals som börjar göra ont. :(
Ögat, förresten.. det blir inte så mycket bättre trots mina allergimediciner. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska ge det ett par dagar till så får vi se vad som händer.

Veckorna som följer kommer att vara fyllda av skola och jobb, mer än vanligt.
Nu är det slut på ledigheten, man kan ju inte lata sig hur länge som helst. ;)
Dags för sängen snart.. skola imorn ju.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela