Sanna - Mitt i livet

En ny vecka har startat. :) I skolan hade ...

Publicerad 2011-01-24 21:00:08 i Allmänt,

img_4147 (MMS)

En ny vecka har startat. :) I skolan hade vi en gästföreläsare, Emma Pihl, som jobbar med Self managment. Alltså hur man utvecklar sig själv. Riktigt intressant föreläsning och Emma är riktigt duktig och inspirerande. :) Älskling hade gjort fint här hemma och maten stod på bordet när jag kom hem. Han är så fin min babe. :D Försökte träna ett pass på Active Fitness men kameran ballade ur av någon konstig anledning efter halva passet, jag tappade lusten att fortsätta och dansade en stund istället. :) Känner fortfarande av träningsvärken så det kändes skönt att röra på sig. Nu är det dags för en dusch och sen mys med älskling. :)

Kommentarer

Postat av: Nadja

Publicerad 2011-01-25 19:48:26

sv: Tack! Det är inte radhus utan lägenhet.. fast på bottenplan :D KOmmer nog bli bra hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela