Sanna - Mitt i livet

På väg igen..

Publicerad 2011-05-08 11:09:54 i Allmänt,

God morgon fina människor!! :)

Jag har knappt packat upp väskan från min resa till Danmark, packar bara ner lite extra grejer idag då jag åker iväg till Finland på en massa kundbesök under nästa vecka.
Det är jag och pappa som åker och så får vi lite sällskap från Belgien också.
Känns lite nervöst att åka iväg på den här resan, vet inte riktigt varför. Kanske är det för att man ska träffa en massa nya människor, språket.. ah, vad vet jag. Det kommer nog att gå jättebra tror jag. :)

Åker om ett par timmar så måste egentligen packa färdigt för att slippa stressa sen men tänkte att jag kunde dela med mig av några rader. :) Hade egentligen tänkt att uppdatera er om vad som hänt den senaste tiden men jag tror att jag får lov att göra det en annan dag.

Delar med mig av några bilder från Köpenhamn i alla fall.
Har lärt mig en del på den här resan och jag kan framför allt säga att det var nyttigt för mig att prata med en kvinna i KAM-rollen som faktiskt har barn och är gift och ändå får jobbet att fungera. Det var skönt att få det bekräftat på något sätt.. för att inte säga nyttigt. :)

 




Nu måste jag fortsätta packa.. Den svåra/stora frågan är jue vad man ska ha på sig till möten/middagar och vad man ska packa!! :S Har jag sagt att jag verkligen avskyr att packa?? Haha

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela