Sanna - Mitt i livet

Bröllopsuppdatering

Publicerad 2011-11-24 20:42:42 i Allmänt,

Det har tagit sin lilla tid att få det mest relevanta färdigt inför den stora dagen men nu är det bestämt.

Den 25 augusti 2012 blir jag och min älskade Miki man och hustru.
Bröllopsfesten kommer att hållas på Barva Bygdegård i deras danssal.
Om några veckor ska vi träffa prästen som ska viga oss för första gången.

Man kan nog lätt påstå att jag är en av världens lyckligaste människor!! :D

Nu kan planerna på allt runt dagen börja ta form. Jag känner mig både pirrig och förväntansfull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela