Sanna - Mitt i livet

Det har varit en lååång dag idag.. Möte oc...

Publicerad 2011-09-21 23:05:30 i Allmänt,

img_1140 (MMS)

Det har varit en lååång dag idag.. Möte och utbildning på jobbet hela dagen med rast för lunch och inte mycket mer. Det har varit väldigt intressant men hjärnan har varit mosig idag. Efter jobbet gick vi för att bowla. Bröt av nageln på tummen i fjärde och sista serien! Och nu tänker ni "Vad löjligt att hon bryr sig om sånt" men det gör faktiskt ont. Struntar mer eller mindre i att den bröts men Vafan tummen blöder ju!! Hahaha.. Spelade ändå färdigt serien, pluspoäng till mig! ;P Men bowling är lila med smärta! Det kan jag säga efter idag. Efteråt var det middag på le Grand, med riktigt god mat. Kul att komma dit och bara äta för en gångs skull. Nu är jag hemma och ska försöka sova. Är ensam i natt då älskling är iväg med jobbet och kommer inte hem förrän imorn. :( så det är jag, kudden och tv:n. Ny dag med utbildning imorn! Sussa sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela