Sanna - Mitt i livet

Har haft en sån skitdag!! Ni vet en sån da...

Publicerad 2011-09-23 00:08:04 i Allmänt,

img_0178 (MMS)

Har haft en sån skitdag!! Ni vet en sån dag som man önskar att man aldrig klivit ur sängen. Eller åtminstone önskar att man kunde lägga sig igen och kliva upp på "rätt" sida av sängen. ;P Börjar om helt enkelt. Egentligen är det ju inget speciellt som hänt.. Det har bara varit en sån dag då man känner sig mer stressad än andra, då man önskar att dygnet hade många fler timmar. Jag förstår inte hur jag kunde tro att det skulle bli tid över när jag började jobba dagtid. Haha! Men någon gång ska det väl ge med sig? Jag är otroligt tacksam för det liv jag har. Men jag är nog inte ensam om att tycka att tiden inte alltid räcker till, rätta mig om jag har fel. Nu ska jag begrava denna dag och följa med John Blund till andra sidan. Imorn ska jag se till att jag går upp på rätt sida av sängen. Sussa sött. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela