Sanna - Mitt i livet

Min älskade fästman..

Publicerad 2011-09-27 21:48:01 i Allmänt,

Har fyllt 30 år! Hans riktiga födelsedag var igår men vi firade honom redan i lördags med släkt och vänner! :) Miki själv var sjuk så det blev ingen vild tillställning men ändå väldigt trevligt. :D

Veckan började mindre bra igår med att jag mer eller mindre bröt ihop för att tiden inte alls räcker till!! Skulle ju behöva ha minst 10 timmar extra på dygnet. Men idag har det varit lättare. Jobbet har gått bra. Handledningen för projektarbetet gick jättebra! Jag som har varit så jäkla panikslagen över att jag inte kommer någonstans! I en veckas tid har jag suttit och stirrat på ett tomt Word-dokument och igår släppte det helt och jag fick ner alla mina tankar i dokumentet! Det visade sig att det var bra faktiskt. Så jag är glad! :)

Nu ska jag se om jag kan få ner lite fler tankar.. Hoppas att ni har en fin kväll.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela