Sanna - Mitt i livet

Det har inte gått..

Publicerad 2012-08-24 08:16:57 i

att blogga från appen alls. Slutade funka när jag höll på som bäst och skulle uppdatera er. Så det blev inte så många inlägg.

Förberedelserna inför bröllopet når sitt mål idag. Det är bara en(!) dag kvar. :) Uppe med tuppen idag för att starta dagen. Vi ska åka ut till Barva och fixa i lokalen. Det är otroligt mycket jobb men det kommer nog bli bra. Är så otroligt tacksam för att jag har så fina vänner och en sån fin familj som ställer upp och hjälper. Utan de hade det aldrig gått.

Nej, dags att sätta fart nu..
Imorn är jag äntligen Fru Narancic. :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela