Sanna - Mitt i livet

Längesen..

Publicerad 2012-01-14 23:04:30 i Allmänt,

Här har det varit tyst igen..
Tänker ofta att jag ska skriva men så kommer nått i vägen och så glöms det bort.

Det är nytt år, ett år med en massa spännande händelser på gång. Det är ny termin i skolan också, den sista terminen på min utbildning. :)
Det känns som att tiden går så fort och man hinner knappt med.

Jul och nyår passerade riktigt fort. Jag var ledig 10 dagar och hade det lugnt och skönt. Jag hade gärna varit ledig lite längre (skäms nästan att säga det) efter den hösten jag haft, det började nästan bli lite för mycket mot slutet.
Nu är det bara att ta nya tag, det är inte långt kvar.

Jag får uppdatera med fler mindre inlägg om vad som hänt den senaste tiden. :)

Hörs snart igen..

<3

Om ni har glömt hur jag ser ut.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela