Sanna - Mitt i livet

Sjuk?

Publicerad 2012-03-13 21:45:26 i Bröllop,

Ligger nerbäddad i soffan och huttrar. Halsen kliar och näsan rinner och jag undrar om det kan vara så att jag håller på att bli sjuk? Försöker tänka bort det då jag inte alls har tid att vara sjuk, ingen vidare lust heller för den delen.

Den där stressen över bröllopsplanerna har börjat dyka upp nu. Det börjar verkligen kännas i magen kan jag lova. Listan på vad som ska göras blir bara längre och längre för tillfället. Haha.. Men sen går det väl åt andra hållet får vi ju hoppas. :)

Vi fick äntligen lite god nyheter idag också! Kämpa vännen! Vi vet att du klarar av det. <3

Ska återgå till mitt huttrande..känns mindre bra när inte ens Ipren får en att må bättre. :(

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela