Sanna - Mitt i livet

Gårdagen

Publicerad 2012-05-07 23:13:42 i Allmänt,

var fullspäckad med aktiviteter. :)
Började dagen med en PW! Det är dags att ta tag i motionen nu om man ska se någorlunda fin ut till bröllopet. ;)
Lite över 6km blev det på en dryg timmes promenad. Kände mig rätt nöjd när jag kom hem. Haha

Sedan kalasades det en del resten av dagen. Milian fyllde hela 1 år i tisdags och hade kalas igår. Massa gott fika och trevligt sällskap. :)
Efter det åkte vi på kalas hos Irena för att fira henne och Gabi. :) Alltid lika trevligt. Försökte hålla mig borta från alla kakor och bakelser men det var inte det lättaste. ;)
Väl hemma blev det lite bröllopsplanering innan läggdags. Somnade nästan innan huvudet slog i kudden. Skönt! :)

Fler dagar med familj och vänner röstar vi för! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela