Sanna - Mitt i livet

Officiellt

Publicerad 2012-05-24 23:43:31 i Allmänt,

Känns så skönt att ha detta svart på vitt nu! :) Jag har gått ut som diplomerad Key Account Manager med VG i alla kurser!! Det är första gången i mitt liv som jag har högsta betyg i alla ämnen. Det känns verkligen som en personlig seger och ett bevis på att de senaste årens slit varit värt det. :D Jag känner mig stolt och glad.

På lördag firar jag min examen tillsammans med min familj och mina vänner och sen slutar jag tjata om detta. ;) Har bara velat dela min glädje med er.

Puss <3


Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2012-05-26 14:30:49

Stort grattis och lycka till i framtiden med äktenskap och karriär!



//D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela