Sanna - Mitt i livet

Söndag

Publicerad 2012-05-13 12:18:23 i Allmänt,

härliga söndag!

Vaknade efter 8.30 och såg att solen lyste in genom persiennerna. Miki åkte och fiskade efter sju imorse så jag skickade meddelande till Philippa för att se om hon ville gå milen i Vilsta med mig. 9.30 var vi iväg. :D Skönt att starta dagen med en lång PW i solen! Sen förra söndagen har jag promenerat strax över strax över 3 mil, plus vardagsmotionen, så jag känner mig rätt nöjd. ;)

Har suttit i solen på gården och njutit lite och nu är det dags för en dusch. Ska och på öppet hus med Mary Kay ock träffa fina Marie lite. Sen tänkte jag ta tag i det sista av examensarbetet. Det är bara lite småfix kvar sen är rapporten färdig. Tänkte ta tag i presentationen imorn och på tisdag då jag är ledig. Det är en rätt slapp vecka man har framför sig då jag bara jobbar på onsdag. :) Mer tid för examensarbetet i alla fall. Snart är det slut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela