Sanna - Mitt i livet

Nu är vi gifta!

Publicerad 2012-09-18 22:33:39 i Allmänt,

Ja, eller vi har ju faktiskt varit gifta i 3 och en halv vecka redan. :)
 
Hela dagen och kvällen var fantastisk men gick alldeles, alldeles för fort. Men vi har väldigt fina minnen med oss från dagen och ordet "sagobröllop" har använts för att beskriva dagen. :)
Det är så svårt att försöka förklara hur dagen var så jag lägger in länken till bildspelet som vår fotograd Pierre Pocs gjorde med bilder från hela dagen. Den fångar känslan väldigt bra.
 
http://vimeo.com/48292836
 
Sen måste jag väl lägga ut några bilder också. :)
 
 
 ♥
 

Kommentarer

Postat av: Caroline H

Publicerad 2012-09-19 21:57:19

Kanonfina bilder från bröllopet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela