Sanna - Mitt i livet

Och så var det..

Publicerad 2012-09-30 23:02:14 i

.. söndag igen.
Ännu en vecka har bara rusat förbi.

Helgen har varit fantastisk. Igår fick jag hjälp av Gabi att baka tårtor. :) Gjorde två stycken, en med hallon - och chokladmousse och en "prinsesstårta" med marsipan lock. :) Gjorde också lite chokladmuffins.
På kvällen var jag hos Gabi och festade lite innan vi gick till Kroatiska föreningen där det var fest. Alla pengar donerades till ett barnhem i Bosnien, så en fin sak vi festade för. ;) Mamma och pappa kom också och gjorde oss sällskap vilket var extra roligt. :D Var hemma vid 03 och jättetrött men jag hade så skoj!

Idag har vi haft födelsedagsfika hemma för Miki. Familj och vänner har varit här vilket alltid är lika trevligt. Det är så synd att vi har så litet bara. Men finns det hjärterum.. ;)

Imorn startar en ny vecka.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela