Sanna - Mitt i livet

Glömde ju..

Publicerad 2013-08-15 13:54:15 i Allmänt,

att jag glömde skriva svar på frågan Varför..

Det finns många anledningar som kan vara orsak till att Oliver och Ella ville komma tidigare och jag tänkte mycket på det under den första dagen och natten.
Hade de kanske stannat längre om jag vilat mer, legat på soffan och inte rört mig så mycket? Var flytten och stressen av den en orsak?

Tillslut bestämde vi oss för att inte grubbla över Varför och Tänk om.. Oliver och Ella bestämde sig för att komma till oss tidigare och nu var de här. Det var det vi behövde koncentrera oss på. Man fick se det positiva i det hela.. Vi skulle få några extra veckor tillsammans med våra små hjärtan.
Bara det var ju en fantastisk känsla. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela