Sanna - Mitt i livet

Vecka 19

Publicerad 2013-01-09 22:41:43 i

Idag har vi välkomnat vecka 19. :) Jag växer så det knakar, nästan bokstavligt. Haha.. Det känns ovant men roligt att det händer något också.
Tiden går så fort så man knappt hinner med. Men det är ju bra det också. ;)

Imorgon är det dags för ultraljud och vi ska få se den lilla bebis som lever där inne. Känns spännande, nervöst.. allt på en och samma gång. Jag är lite som ett barn kvällen innan julafton. ;) Ser så mycket fram emot det.

Önska oss lycka till. ;)

<3

Kommentarer

Postat av: Maggie

Publicerad 2013-01-10 18:26:58

Jag tänkte på er hela morgonen & nu hela kvällen : ) grattis till tvillingarna i magen. Så fint! Kommer bli mkt jobb men klart värt det. Ni kommer fixa det. Jag vet det! Stor puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela