Sanna - Mitt i livet

6 månader med bebisarna

Publicerad 2013-10-03 00:24:52 i Allmänt,

Imorn fyller Oliver och Ella 6 hela månader. Tycker att det är helt otroligt att de funnits i våra liv så länge! 
Jag har nog egentligen inte fullt kopplat att de är mina barn. Bara häromdagen så kom jag på mig själv med att tänka att de är två små personer som ska växa upp och vara en del av mitt liv för alltid. :) Det är en sån underlig känsla. 

Jag kommer ihåg hur det kändes att hålla de i famnen för första gången. 
Ella var bara en dag gammal när jag höll henne i famnen för första gången. Jag var så rädd för att ha sönder henne, hon var ju så liten!! Det kändes alldeles overkligt att den lilla människan jag höll i var min. Mitt hjärta svämmade över av kärlek och givetvis kom tårarna. (Jag fick samma känslor när jag höll Oliver för första gången). Det tog dock inte lång tid innan vi var tvungna att lägga tillbaka henne då hennes maskin pep med jämna mellanrum. Inte det roligaste ljudet att höra. 


Något som var jättehäftigt var första gången jag fick ha båda i famnen samtidigt. :) En fantastisk känsla att få ha båda sina bebisar så nära hjärtat. Det första de gjorde var att lägga handen på varandra. Det var helt underbart att uppleva. 


Sån fantastisk kärlek


Nu är de alltså 6 månader, våra små änglar, och man undrar vad man gjorde innan bebisarna fanns i våra liv. :)
Det är full rulle hela dagarna och det är fantastiskt att se de växa och utvecklas. Imorn ska vi till BVC för en ny vikt- och längdkontroll. Det ska bli spännande att se hur pass mycket de vuxit sen sist (3 veckor sen). :) 

Jag tänkte att jag skulle göra ett litet sammanfattande inlägg om vår tid på neonatalen men varje gång jag ska sätta mig och skriva så är det något annat som tar upp min tid. Men det kommer :)

Puss från oss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela