Sanna - Mitt i livet

Hemma igen..

Publicerad 2007-08-12 22:32:05 i Allmänt,

Gud vilken underbar semester jag har haft!!
Det är helt sjukt.. =)

Lördag förra veckan gick jag ut och festade på stranden Bacvice.. eller alltså på en av klubbarna där i det stora komplexet. Träffade på Luke, Aaron och Daniel från Australien och också Michiel (Mikael med engelskt uttal.. haha) och Boy från Holland. Vi festade och hade trevligt.

Resten av veckan i Kroatien spenderade jag tillsammans med Michiel och Boy. Och mycket festande stod på schemat. =) Både shopping och sightseeing och middagar hann vi med också. =)

Söndag åt vi middag nere på stan och festade sen till väldigt tidig morgon.

Måndag hade vi sightseeing, shopping och champagne dag! =) Så jäkla mysigt. Vi firade att det var måndag.. haha. På kvällen åt vi middag på en jättemysig restaurang i Bacvice och drack lite vin och lite mera champagne. Festade lite till..

Tisdag spenderade jag hos pojkarna på deras hotell som låg en bit utanför staden. Vi låg i solen från 11.00 till sent på kvällen. Åt lunch på en av de små restaurangerna där. Badade i havet och också i poolen. Drack goda drinkar och åt frukt. Badade i poolen och bubblade lite. =) En sån otroligt avslappnad dag. Vid nio var det dags att börja dra sig hemåt..
La huvudet på kudden vid tio tiden för att ligga och läsa lite. Somnade som en stock efter 10 min och vaknade inte försän dagen efter. Så avslappnad var jag. =) Det var så underbart.

Onsdag åt vi middag på en jättfin restaurang som hade helt underbar mat. Flaska vin och några drinkar. Fest på Bacvice igen.. En underbar och lång kväll. ;) Hade så jäkla roligt.

Torsdag var vi på en coctailbar och drack coctails. Det blev väldigt lugnt för ingen av oss orkade riktigt med att festa ordentligt efter veckans bravader. Men det var mysigt. ;) Alltid trevligt när man träffar människor som man kommer överrens med. Har skrattat så mycket under den senaste veckan så det går knappast att beskriva.
Mysigt med lite semestermys också.. ;)

Annars har jag bara badat, solat, shoppat en del och bara helt och hållet njutit av ledigheten. Grät nästan när jag landade i Sverige i fredagskväll och det var alldeles regnigt och mulet. =( Så jävla ledsen.
Var hemma i Tuna vid elva och hann inte ens packa upp innan Malin ringde och sa att jag hade 20 min på mig innan taxin skulle komma för att plocka upp mig. Så det blev lite utgång. =)
Inte sådär jätteroligt, men trevligt att dansa iaf.

Igår morse när jag vaknade så visste jag först inte ens vart jag var.. skitskum känsla. Solen sken som tur var och jag hamnade på Åbryggan i solen smuttandes på en Smirnoff Ice. =) Härligt var det. På kvällen festade vi hos Willian och sen så var jag och Malin först på Lotus. Och sen mötte vi upp de andra på Harrys. Efter harrys drog vi till Kroatiska klubben och festade vidare där. Mika hade födelsedagsfest. Och det vart väldigt väldigt sent.. eller tidigt kanske man snarare ska säga. Kom hem runt halv åtta imorse.. haha
Har inte mått så bra idag.. väldigt bakis. Men jag följde med Martin till Ikea för att handla servetter till jobbet och sen gick vi och åt på en restaurang i Västerås. Trevligt var det.

Imorn är det dags för verkligeheten igen.. Börjar jobba och det är också veckan för Å-festen. Ska ha hand om Brocafet under fredag och lördag så börjar jobba 11 och slutar väl 03 eller nått sånt.
Ska åka hem snart.. Kom för att lägga över bilderna från kameran. Blev väldigt många faktiskt. Jätteroligt att titta på de. Fick lite musik från Jakov också som jag måste bränna över till en skiva så att jag kan lyssna på de imorn på jobbet. =)

Nehepp.. lägger in lite bilder här från semestern. =)

Kommentarer

Postat av: Andreas Wiberg

Publicerad 2007-08-14 12:34:53

Hejjs!:) Låter som om du hade det soft!
ja vill oxxån:P Heh, tänkte bara skriva hejj!
Puss Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela