Sanna - Mitt i livet

Host och snörvel

Publicerad 2007-08-22 14:51:22 i Allmänt,

Bläh.. är sjuk igen!

Jobbade nästan 50 timmar på tre dagar under Å-festen så det var inte så konstigt att jag på söndagmorgonen vaknar med ca 39 graders feber och ont i hela kroppen. Låg hela dagen och bara sov!
Å-festen var rolig att jobba. Det hade jue inte skadat om det varit lite varmare, men vad gör man..

Måndag var det bara att pallra sig iväg till jobbet i Tuna.
På kvällen var det fest.. Micce (en av alla på Harrys med namnet) haha, ska jue lämna oss för att plugga till tandläkare så det var väl en liten fest för honom. Vi var hemma hos Tom först och sedan drog vi oss ner till Grappa.
Bristen på sömn, mat och min förkylning med feber gjorde så att det inte krävdes mycket för att jag skulle bli onykter. Men trevligt var det i alla fall. =)

Jobbade 10 timmar igår i Tuna och sen i entren på Harrys på kvällen. Dött var det igår. Men man kan jue inte förvänta sig så mycket efter en festival och dagarna innan löning.
Det blir nog bra till helgen i alla fall.. =)

Idag är jag ledig faktiskt. Skönt! Solen skiner där ute, men helt okej mår man jue inte heller.. =/
Men man kan jue försöka ta vara på dagen. Ska träffa min kära Philippa sen tror jag. Sola i solariet kanske också man ska ta och göra. Börjar känna mig blek. Sen är det jobb som gäller de närmaste dagarna.
På söndag är det personalfest!! =) Efterlängtad kan man jue säga!

Nehepp.. nu ska jag inte sitta här nå mer..

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela