Sanna - Mitt i livet

Pust och stön..

Publicerad 2007-08-14 12:56:53 i Allmänt,

Jahapp så har det verkliga livet börjat igen..
Fast jag har väldigt svårt att komma tillbaka till det igen känner jag. Och sjukt nog så var jag jue bara borta i två veckor. Men som jag sa så kändes det som att det var längre.

Känner mig så hemma där.. Det är det enda stället just nu som jag kan känna lite lugn och ro på.
Va skönt det skulle vara att kunna få känna något av det här hemma också.
Men har alltså bestämt mig för att börja unna mig saker.. Inte prylar.. utan små resor. Kanske bara en helg eller en vecka här och där. Vad är det för mening med att jobba som en dåre ett helt år bara för att njuta två veckor. Man hinner gå in i väggen 10 gånger om under den tiden.

Planerar redan nu att åka om ett par veckor igen.. Vet inte riktigt vart jag ska åka bara. Kanske är det nån annan som följer med den här gången, men som jag nu fastställt så har jag jue inga större problem med att åka ensam. Klarade jue till och med av att köra bil där nere.. Lite stolt måste jag säga att jag är. =)

Börjar jobba om ett par timmar.. Sitter hos föräldrarna eftersom jag hade tandläkare väldigt tidigt idag.
Funderar över de saker som hänt sedan jag kom hem och det känns som att det är lite väl skumma saker. Vet inte vad det har tagit åt alla. Eller det kanske är mig det är fel på.. vet inte. Förr eller senare så kommer allt att få klarhet.. jag vet det.. Men usch va konstigt allt känns.

Saknar Michiel ("Majkel" haha) och Boy.. och deras okomplicerade sällskap. Våra lata dagar på stranden, härliga middagar och Michiels härliga.. kramar ;)
Allting var så lätt tillsammans med de.. men det är väl det semester handlar om. =)

Nehepp..

Pussar =)




Kolla in bilddagboken.. =)
http://sannalajnen.bilddagboken.se/

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela