Sanna - Mitt i livet

Snart..

Publicerad 2007-08-31 18:03:42 i Allmänt,

..far jag stanga butiken och ga hem och vara ledig for resten av kvallen. =)
Gud sa underbart det kanns.

Ska springa in pa banken och satta in lite pengar och sen sa maste jag betala lite rakningar pa deras dator.. For inte ens det ville denna dator gora. Usch, den ar som fran stenaldern eller natt.

Inte riktigt kunnat slappt Holland ur tankarna! Ar jag knapp egentligen?
Hahahaha.. Men kul ska det verkligen bli.

Kvallen kommer nog ocksa att bli trevlig. Men nykter ska jag halla mig i alla fall.. Maste jue anda jobba imorn och da ar det jue hela dagen och kvallen ocksa.. Sa det kan jue vara ganska skont att kunna vara nagorlunda pigg.

Tankarna snurrar som vanligt.. runt, runt i huvudet. Vet inte riktigt vart jag ska ta vagen med alla tankar.
Hur kan en manniska ha sa mycket tankar? Sjalvklart sa maste man jue analysera allting dessutom. I alla fall om man heter Sanna.

Hur sjukt ar det egentligen att en manniska kan lasa av ens maende bara genom skrivandet.
Som med Michiel igar.. Han laste direkt av att det var natt som inte stod ratt till och anda sa kanner inte vi varandra bra.. Men anda sa markte han att natt inte stod ratt till.. Hur laskigt ar inte det.
Vad det var som bekymrade mig ska jag inte ga in pa.. men ratt hade han i alla fall.. Usch.. laskigt.
Onskar att jag kunde aka imorn.. Men nu har jag jue faktiskt nagot att se fram emot och det ar sant, man blir lite gladare av det.. Av att veta att man jobbar For nagot.. =)

MASTE SKAFFA MIG EN DATOR!
Kanns inte som att man klarar sig sa mycket langre utan en. Kanner mig handikappad och maste jue hela tiden aka till t-halla for att kunna kolla mejl och allt annat.
Visst ar det trevligt att halsa pa foraldrarna ocksa, men det blir jue anda mest att man sitter vid datorn under tiden man ar dar.. eftersom man inte har gjort det annars.

Nehe nej.. nu ska jag faktiskt stada lite har och sen ska jag rusa hemat..
Vill jue inte aka till festen alldeles for sent. =)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela