Sanna - Mitt i livet

Bakfull!

Publicerad 2007-12-02 18:08:41 i Allmänt,

Sitter hemma hos Sara nu då..
Känner mig inte riktigt mänsklig! haha

Kul var det igår i all fall..
Satt här hos Sara en stund och förfesta lite grann innan vi drog till Tuna.
På tuna var det helt okej.. Lite segstartat bara!

Vi hade lite fest inne på Stubb och Lugg och Linda fixade till mitt hår.. Kände mig jättefin!
Busslasten tog oss till Harrys och där började festen på allvar! =)
Dansade aset av oss.. Hur kul som helst.

Tagit massa bilder också.. men jag har ingen sladd så måste vänta tills jag kommer hem så jag kan lägga ut de i bilddagboken.. =)

Nehe nej..
kanske ska vara lite social också.. haha

imorn är det stockholm.. fortfarande blandade känslor för det.. men får väl göra det bästa av det.

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela