Sanna - Mitt i livet

Dan före dopparedan!

Publicerad 2007-12-23 04:15:39 i Allmänt,

Är det jue faktiskt nu..

Helt sjukt att det nästan är julafton! Känns inte alls som det.
Alla fulla gäster har skrikit god jul hela kvällen och många gånger så har jag varit väldigt sen med att reagera då det inte kopplat riktigt att det faktiskt är jul nu.
Fast jag sagt det hela dagen idag i butiken i Tuna.. Helt sjukt konstigt.

Dagen har varit som alla andra lördagar..
Jobbat, jobbat och jobbat! Vilken skräll eller vadå? Haha!

Kvällen har varit seg och det blev inte mycket gäster ikväll inte! Yellow Mike hade sin sista spelning på Harrys ikväll och har sin avskedsfest 3/1.. Samma dag som jag hade tänkt att vi skulle vara på Harrys och festa lite grann.
Men nu verkar det som att vi ska åka upp ett gäng till Uppsala och festa tillsammans med bandet. Vilket inte heller skulle vara helt fel. =)
Kan jue alltid ta en fest här hemma på onsdagen eller kanske fredag? Hmm, tål att tänkas på.
Torsdag är en sån bra dag eftersom det inte är så många från Harrys som jobbar. Och det är alltid kul om man är fler. Söndagar och måndagar är jue inte direkt partydagar!
Men som sagt.. får se hur det blir nu!

Bokade min biljett idag.. Åker söndag 6/1!
Måste mejla min supervisor och se om jag kan få tillgång till lägenheten redan då.
Annars så kunde jag antagligen spendera natten hos Michiel.. Så gulligt av honom att erbjuda. =)
Men enligt Emma så skulle det nog inte vara nå större problem att få komma till lägenheten redan på söndagen. VIlket skulle verkligen vara kanon. Så att jag slipper tänka på sånt under måndagen då det är en massa annat som ska fixas. Bla mitt holländsk skattenummer.. Ett sk "Sofi". Socialsecuritynumber.

Gud jag fattar fortfarande inte att jag ska åka.. Känns konstigt.
Men det kommer att bli bra.. =)

Nehe.. om man skulle gå och joina syster yster i sängen.
Har en svag aning om att hon ligger nedkrupen i min säng nämligen. Hennes skor står i alla fall i hallen.
Känner mig faktiskt väldigt trött för en gångs skull.

Ska sova länge imorn och sen måste jag en sväng till Tuna Park och fixa med lite saker.
Men som sagt.. sova länge först! =)
Skönt ska det bli!!

Laku noc ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela