Sanna - Mitt i livet

Fest ikväll!!

Publicerad 2007-12-15 17:57:36 i Allmänt,

Vaknade imorse utan röst! Legat och hostat en och en halv timme inatt..
Vilket betyder att det inte blev mycket sömn. Så lite trött faktiskt!

Jobbat i Tuna hela dagen och knappt kunnat prata med kunderna. Det gör lite ont måste jag säga..

Men det ska inte få hindra mig från att ha kul ikväll.. =)
Ska till Java på fest! Så jävla roligt ska det bli..

Och imorn är det kryssning.. Det kommer bli ännu "kuligare".. ;)
Bara det inte blåser så mycket.. vill inte gärna upprepa min fina sjösjuka som jag fick på vägen hem från Helsingfors.. Usch.. aldrig mer!!

Ska ta och gå och fika lite.. Mamma har köpt en tårta till mig.. =)
Får se om man får ner nånting av den.. men det ska nog inte vara nå större problem. Haha

Sen är det duschen som gäller!

Velika pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela