Sanna - Mitt i livet

Festa!!

Publicerad 2007-12-01 17:01:25 i Allmänt,

Ikväll ska det festas!!
Personalfest på Tuna Park och sen vidare till Harrys! Fick jue ledigt ikväll tillslut så det känns bra!
Var på Tuna en sväng nyss faktiskt.. Köpt en ny liten outfit tills ikväll. =)
Alltid kul att shoppa! ;)

Nu är jag ledig fram tills på fredag! Hur skönt som helst.. Fast jag är lite rädd för att jag kommer att klättra på väggarna redan innan måndag..
Imorn kommer jag att vara bakis och hela dagen kommer att gå åt till att sussa så den dagen kommer att gå förbi unnoticed.. ;)

Måndag är det jue stockholm då då..
Blandade känslor just nu!

Nej.. in i duschen nu och sen hem till Sara för att fördricka lite.
Festen börjar klockan 19, men det känns inte som att vi kommer att infinna oss där just då.. haha

Jag ska ha jätteroligt ikväll!! ;)

Pusa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela