Sanna - Mitt i livet

Fredag

Publicerad 2007-12-21 12:53:59 i Allmänt,

Sitter hemma hos Sara.. Har sovit här inatt.
Precis hoppat ur duschen, det var varmt och skönt där! =)

Jobbade igår.. fick färdigt hela beställningen på de 12 korgar som jag skulle göra.
Men det tog sin lilla tid.. Började nästan direkt vid 10 när vi öppnade och gick från jobbet 15.30!!
Självklart var det en massa annat som också skulle fixas däremellan.. men ändå! Det var riktigt jobbigt tillslut.
Sen när jag var klar fick jag reda på att de vill att vi ska fixa 10-15 korgar till!!
"Men det hinner ni fixa på lördag" säger min chef! Jahapp.. så då är det bara till att köra ett race med alla korgarna.
Fy fan! Kommer aldrig mer vilja se en julkorg i hela mitt liv igen!! Usch!

Gick ute i Tuna efter att jag slutat.. Köpte julklappar till mamma och pappa.
På kvällen sen åkte jag in till stan på Julnatta med Eva. Det var mysigt. Vi gick och handla de sista julklapparna och dessutom så hittade jag lite till mig själv också... Haha
Käkade på Subway och pratade.. Hade en trevlig liten stund! Men måste jue göra nått mer innan det är dags för mig att åka!

Gick till Harrys en sväng för att jag trodde att Mike från Yellow skulle vara tillbaka.. Men det var han inte.
Får skälla på honom ikväll eftersom hela bandet ska spela hos oss under helgen!

Usch.. jag är lite trött idag tror jag!
Huvudet mår inte riktigt bra och det gör faktiskt lite ont i ögonen dessutom.
Jag försöker se hur många gånger jag kan snyta mig innan min näsa börjar svida..
Jag undrar verkligen hur mycket snor en människa producerar under en förkylningsperiod!
Det är helt sjukt! Om det är nån människa som vet svaret på denna meningslösa fråga så skulle jag bli glad. ;)

Snart ner till jobbet också..
Orkar inte!

Om man skulle få nått i magen kanske..

Cao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela